Kilpailukutsu

H8RR, H9RR, H10RR, H11TR, H12, H13, H14 ja H16

Parisuunnistus: RR1, RR2, TR, R1, R2 ja R3

Matkat

Matkat ovat hieman normaalia lyhemmät. Rastireittiratoja on vain yksi, jonka kaikki RR-sarjat menevät.

Kartta ja maastokuvaus

Kartta on tulostekartta mittakaavassa 1:7500, käyräväli 2,5 m. Kartta on ajantasaistettu 6/2020. Kartat muovikotelossa ja kartassa rastimääritteet. Ei irrallisia määritteitä.

Helppokulkuinen kangasmaasto polkuineet. Alueella maltilliset korkeuserot.

Ilmoittautuminen

Sunnuntai 26.7.2020 klo 24 mennessä Oravacupin ilmoittautumisjärjestelmään  http://www.satakunnansuunnistus.fi/oravacup/ilmo/. Jälki-ilmoittautuminen tiistaina klo 20 mennessä osoitteella ekusuunnistus@gmail.com.  Parisuunnistukseen voi ilmoittautua myös kilpailupaikalla infossa. Hinta 4 euroa/pari.

Neljän euron lisämaksu jälki-ilmoittautumisesta peritään kilpailukeskuksen infossa. Ilmoittautumisessa tarvitaan seuraavat tiedot: sarja, nimi (sukunimi etunimi), seuralyhenne, Emit-kortin numero. Jos ei ole emit-korttia niin merkkaa se nollaksi.

Kilpailukeskus

Kauttuan pallokenttä

Opastus ja pysäköinti

Kauttuan keskusta. Pysäköinti Kauttuan koulun piha-alueella. Navigaattoriin Kauttuan koulu Harjutie 12

Lähtö

Lähtö toteutetaan vapaalla lähtöajalla lähettäen joka minuutti yksi rastireittille ja 1 suorille radoille.  Lähtö sijaitsee n 300 metrin päässä kilpailukeskuksesta. Käytössä vapaat lähtöajat. Lähtö on avoinna klo 17-19. Kilpailija tai pari tulee lähtöpaikalle parhaaksi katsomallaan hetkellä ja lähdössä toimitaan kilpailuohjeen mukaisesti.

Maali

Leimausjärjestelmä & lainaemit

Emit. Ilmoittautumisista puuttuville järjestäjä varaa vuokrakortin hintaan 3 €. Nouto ja maksu kilpailukeskuksen infosta.

Muuta

Kaikki osallistujat palkitaan maalissa.

Toimihenkilöt

Ratamestari Joona Huila